La Fromagerie du Samson
Van merkidentiteit tot leadgeneratie

klant
La Fromagerie du Samson
service
rebranding, content creatie, leadgeneratie, printdesign, video- & foto marketing
Datum
2025
Doel
rebranding
We begonnen met een volledige rebranding: een nieuw logo en een frisse huisstijl die de kwaliteit en ambacht van de fromagerie visueel tot leven brengen. De nieuwe branding vormt de basis voor alle verdere communicatie, zowel online als offline.


content creatie
Na de rebranding, ontwikkelden we krachtige visuele content voor zowel sociale media als de website. Dit omvatte productfotografie, sfeervolle visuals, dronebeelden van de winkel en de omgeving en short video’s die het verhaal van La Fromagerie du Samson op een authentieke manier vertellen.
Websiteontwikkeling
We bouwden een nieuwe, professionele website volledig in lijn met de frisse huisstijl en het nieuwe logo van La Fromagerie du Samson. De website straalt dezelfde authenticiteit en kwaliteit uit als de winkel zelf en vormt zo een consistent verlengstuk van het merk. Van het design tot de structuur en copy: alles werd afgestemd op de doelgroep en het ambachtelijke karakter van de fromagerie.

Leadgeneratie
Om meer bezoekers en bestellingen te genereren, zetten we gerichte Meta Ads-campagnes op. Deze campagnes zijn gericht op een specifieke doelgroep en zorgen voor een constante instroom van kwalitatieve leads en verhoogde merkbekendheid.


Printdesign
We ontwierpen een flyer die verspreid werd in lokale B&B’s in de buurt van de fromagerie. Daarnaast maakten we een stijlvolle poster met het assortiment kazen, die een prominente plaats kreeg in de winkel. Zo zorgen we ook offline voor een sterke aanwezigheid en trekken we bezoekers uit de regio aan.